به گزارش اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل- فیلم کوتاه «چَرچی» به کارگردانی مهدی بهزادپور، در جشنواره برزیلی به نمایش در می‌آید. فیلم کوتاه «چَرچی» به کارگردانی مهدی بهزادپور، در ادامه برنامه نمایش‌های جشنواره‌ای خود در بخش رقابتی چهارمین دوره جشنواره اولهار (olhar) در برزیل به نمایش در می‌آید.

جشنواره فیلم اولهار Olhar internatinal film festival رویدادی است که به دنبال تقویت و تحکیم فرهنگ جشنواره های فیلم در آمازون و همچنین پیشنهاد تبادل سینما با سایر نقاط برزیل و جهان است. این جشنواره ۲۵ تا ۳۰ سپتامبر در شهر پارا برزیل برگزار می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پسر بچه ای در روستا یک تبلت هدیه می گیرد که با آن درسش را ادامه دهد، ولی از آن استفاده درستی نمی کند.» آتش تقی پور، پدرام ملکی، مریم اسدی ،فریبا جابری، حسین اسکندری و ایرج ملکی بازیگران «چَرچی» هستند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان: مهدی بهزادپور، تهیه کننده: حسین اسکندری، فیلمنامه نویس: فاطیما اباحمزه، صدابردار: محمد بازرگان، صداگذار: علی نوری، تصویربردار: مهدی بهزادپور، دستیار تصویر و نورپرداز: ایرج ملکی، گریم: سمیرا شبانی، طراح صحنه: مهدی بهزادپور، تدوینگر: حسین مطلبی و طراح پوستر: میثم جهان بین اشاره کرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.