به گزارش روابط عمومي اتاق ايران و برزيل، هيئت تجاري اتاق بازرگاني ايران و برزيل به سرپرستي مهندس حامد قادري  نايب رييس کميسيون صادرات غير نفتي  وارد برزيل شد.

قادري گفت:هر سال در برزيل نمايشگاهاي مختلفي جهت محصولات کشاورزي و صنايع وابسته برگزار ميشود . که يکي از بزرگترين و اصلي ترين آن ها نمايشگاه اگري شو  در شهر زيباي Ribeirão Preto است ، اين شهر در استان سائوپائولو واقع شده و تا مرکز استان يعني شهر سائوپائولو تقريبا ۶ ساعت فاصله دارد ، برگزاري اين نمايشگاه هرساله در اين شهر باعث رشد اقتصادي و تغيير بافت اين شهر شده است ، هيئت تجاري ايراني امسال به دليل محدوديت رزرو هتل در شهر Ribeirão Preto  ، مجبور به اسکان در شهر campinas ( با فاصله دو ساعته از نمايشگاه ) شد.

تيم تجاري ايراني صبح روز پنجشنبه وارد نمايشگاه شد

وي ادامه داد: : نظر به استقبال بي نظير کشاورزان ، نمايشگاه مملو از فعالان در حوزه کشاورزي بود ، نکته جالب و مهم اين بود که نمايشگاه از بازديد کنندگان خارجي وروديه دريافت نميکرد . شرکت هاي پر قدرتي در زمينه ماشين الات و ابزار الات کشاورزي شامل بخش هاي سم پاشي ، ابياري  توسط پهباد حضور داشتند .

نايب رييس کميسيون صادرات غير نفتي اتاق مشترک ايران و برزيل ادامه داد: شرکت بيوماتريکس توليد کننده بذرهاي اصلي ذرت و سويا و … حضور قدرتمندي در نمايشگاه داشت .

قادري در پايان خاطر نشان کرد: اميد است در سال هاي آينده با توانايي شرکت هاي ايراني در بخش کود هاي کشاورزي ، بتوانيم از پتانسيل اين نمايشگاه جهت ورود به بازار در قدرت محصولات کشاورزي برزيل ، استفاده کنيم.

انتهاي پيام

 

 

دسته بندی ها
اخبار و رویداد ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.