برزيل دومين صادرکننده بزرگ کشاورزي جهان و يکي از تامين کنندگان پيشرو در جهان است برزيل پس از چين و ايالات متحده سومين توليدکننده بزرگ مواد غذايي است و پس از ايالات متحده دومين صادرکننده بزرگ مواد غذايي است، اما مي تواند کارهاي بيشتري انجام دهد. اين کشور داراي مناطق زيادي است که از نظر قانوني قابل زراعي و در دسترس هستند، داراي آب و هواي مطلوب براي توليد عملا در تمام طول سال است و دانش فني الزام براي توليد در خاک هاي اوليه نابارور در آب و هواي گرمسيري با عرض جغرافيايي کم را دارد. به دليل اين پتانسيل، برزيل به طور گسترده به عنوان اميد اصلي براي توليد مواد غذايي اضافي در نظر گرفته مي شود که در 30 سال  آينده در سراسر جهان مورد نياز خواهد بود.

اتاق بازرگاني ايران برزيل با برگزاري  بزرگترين و مهم ترين نمايشگاه تجاري فناوري کشاورزي در برزيل با عنوان Agrishow يکي از بزرگترين نمايشگاه هاي جهان  را برگزار مي کند.  اين تنها نمايشگاه تجاري است که راه حل هاي کشاورزي را براي همه انواع محصولات و اندازه هاي دارايي گردهم مي آورد و به عنوان ويترين پيشرو براي روندهاي اصلي فناوري و نوآوري ها در تجارت کشاورزي شناخته مي شود. Agrishow علاوه بر ارائه نوآوري، فن آوري هاي جديد و بهترين شيوه ها در تکنيک هاي جابجايي مزرعه، نقش مهمي در توسعه صنعت کشاورزي با فراهم کردن محيطي موفق براي انجام کسب وکار، ايجاد ارتباطات و هدايت تکامل تجارت کشاورزي در برزيل ايفا مي کند.

از جمله محصولات در نمايشگاه مي توان به حوزه هاي سويا، دام، نيشکر، قهوه، سيب و ساير سبزيجات، مرکبات، پنبه، جنگلداري است.

يک کشور گرمسيري و نوظهور

انتظار جهاني اين است که برزيل 40 درصد از تقاضاي غذاي اضافي آينده سياره را تامين کند. برزيل نه تنها به دليل در دسترس بودن زمين، شرايط آب و هوايي مناسب و فراواني آب، بلکه به دليل کارايي و پايداري فرآيندهاي توليد خود که توجه جهانيان را به خود جلب کرده است، در موقعيت خوبي براي مقابله با اين چالش قرار دارد. برزيل با بيش از 200 ميليون نفر جمعيت، ششمين کشور پرجمعيت است و از نظر توليد ناخالص داخلي در ميان بزرگترين اقتصادهاي جهان قرار دارد. برزيل به طور فزاينده اي به عنوان يک شريک قابل اعتماد و مرتبط در تضمين امنيت غذايي تلقي مي شود، نقشي که در مواجهه با چالش هاي بيماري همه گير اهميت بيشتري پيدا کرده است. زماني که بسياري از کشورها صادرات خود را کاهش دادند، برزيل به عرضه غذا به جهان ادامه داد. گرازيل پارنتي، رئيس هيئت مديره ABIA مي گويد: اين کشور مي تواند سبد محصولات صادراتي خود را در بازارهاي بالقوه مانند چين، هند و کشورهاي شمال آفريقا گسترش دهد.

حضور در نمايشگاه

براي شرکت در اين نمايشگاه دو پکيج طراحي شده است که اطلاعات اين پکيج ها مي توانيد از طريق راههاي زير در ارتباط باشيد.

تهران خيابان وليعصر بالاتر از ميدان ونک برج نگار پ 24۸۵ طبقه ۱۶ واحد

تلفن: 2 ۸۸۶42۱44 – ۸۸۵3۹۱0۵

Email : info@ibjcc.com

دسته بندی ها
نمایشگاه ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.