اولين جلسه هيات رئيسه کميسيون گردشگري ورزشي و هنري اتاق بازرگاني ايران و برزيل در اتاق مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق مشترک بازرگاني ايران و برزيل، اين جلسه با حضور هيات رئيسه کميسيون گردشگري، ورزشي و هنري اتاق بازرگاني ايران و برزيل ، دبير اتاق بازرگاني ايران و برزيل و ساير اعضاي اين کميسيون برگزار شد .
زهره آشتياني با اشاره به اهميت ديپلماسي گردشگري و ورزشي در ايجاد بستر گفت و گوي ايرانيان و برزيل گفت : همواره در حوزه اقتصاد با نگاه تک بعدي مواجه ايم اين در حالي است که براي اعتماد سازي در بين فعالان اقتصادي، تقويت ديپلماسي در اين دو حوزه بسيار اثر گذار است .
وي با اشاره به جلسه مشترک با معاون گردشگري وزارت گردشگري رويکرد اين وزارتخانه را تقويت روابط در حوزه تبادل گردشگر با کشور برزيل عنوان کرد و گفت: در صدد هستيم تا با دعوت از وزير گردشگري برزيل و مديران آژانس هاي برتر اين کشور اولين گام همکاري هاي گردشگري اين ايران و برزيل ، در راستاي ايجاد ظرفيت هاي اقتصادي در اين حوزه را برداريم.
دبير اتاق مشترک ايران و برزيل با اشاره به معرفي برزيل به عنوان کشوري داراي پتانسيل هاي ورزشي به ويژه فوتبال گفت: تبادل ظرفيت هاي ورزشي ايران و برزيل يکي از مهم ترين ماموريت هاي اين کميسيون است.
مهدي آزادواري رييس اين کميسيون نيز در اين نشست گفت: برنامه اي مدون براي توسعه و معرفي ظرفيت هاي گردشگري، ورزشي و هنري جهت تبادل با کشور برزيل آماده خواهد شد.
وي با تاکيد بر موضوع ورزش اظهار کرد: تجربه ورزشي دو کشور خصوصا در عرصه فوتبال مي تواند ديپلماسي ورزشي را رقم بزند و از اين طريق راه براي شناخت و استفاده از ظرفيت هاي دو طرف حاصل خواهد شد.

انتهاي پيام

دسته بندی ها
اخبار و رویداد ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.