به گزارش اتاق مشترک بازرگاني ايران و برزيل- اتاق مشترک بازرگاني ايران و برزيل در راستاي اهداف خود و کمک به حضور محصولات برتر دانش بنيان ايراني به برزيل، تفاهم نامه اي را با شبکه خدمات نوآوري بومرنگ امضا کرد.

سيدفخرالدين عامريان رييس اتاق مشترک بازرگاني ايران و برزيل با اشاره به ظرفيت بازار برزيل براي محصولات ايراني گفت: با پيشرفت علم در دنياي امروز و حضور درخشان جوانان ايراني در عرصه استارتاپ و محصولات دانش بنيان  و وجود ظرفيت هاي بالقوه در کشور برزيل مي توان با شناسايي فرصت هاي فناورانه و شرکت هاي دانش بنيان مستعد همکاري کرد .

وي ادامه داد: زيست بوم استارتاپي و فناوري برزيل (با تمرکز بر کشاورزي، گردشگري، سلامت، صنايع معدني و پتروشيمي) پتانسيل خوبي براي معرفي فناوري هاي مورد نياز در زنجيره تامين و زنجيره ارزش واردات و صادرات به برزيل را دارد.

مهدي متقيان مديرعامل شرکت خدمات نوآوري بومرنگ با تاکيد بر برگزاري رويدادهاي مشترک نوآورانه و فناورانه با رويکرد آشنايي با اکوسيستم اقتصاد دانش بنيان و استارتاپي گفت: يکي از اولويت هاي ما معرفي توانمندي و ظرفيت هاي خالي شرکت هاي توليدي دانش بنيان و واحدهاي فناور به ساير شرکت هاي صادراتي به برزيل است.

وي افزود: قطعا مشاوره هاي تخصصي در حوزه هاي تخصصي به شرکت هاي علاقمند به فعاليت هاي دانش بنياني و فناورانه بين المللي جهت حضور در اين بازار مي تواند براي جذب طرح هاي مشترک در بازار هاي بين المللي و منطقه اي به اکوسيستم استارتاپي ما کمک فراواني خواهد داشت.

انتهاي پيام

دسته بندی ها
اخبار و رویداد ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.