بزرگترين رويداد صنعت حلال برزيل ماه آينده ميلادي و با شرکت فعالان اين صنعت در اين کشور برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي اتاق مشترک بازرگاني ايران و برزيل ، اين رويداد که دومين دوره مجمع جهاني تجارت حلال برزيل است به همت اتاق بازرگاني برزيل عرب (ABCC) و با همکاري نهاد صدور گواهينامه حلال در برزيل به نام FAMBRAS Halal، قرار است روزهاي ۲۳ و ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ (يکم و دوم آبان‌ ماه) در مرکز تجارت جهاني در سائوپائولو برگزار شود.

هدف از برگزاري اين رويداد، ايجاد فضايي براي شبکه‌سازي و همکاري بين متخصصان و مديران کسب و کار‌هاي حلال در برزيل و ساير کشورها است.

انتظار مي‌رود که مجمع جهاني تجارت حلال برزيل ميزبان بيش از ۴۰۰ شرکت کننده از بخش‌هاي مختلف صنعت حلال از برزيل و کشورهاي داراي جمعيت قابل توجه مسلمانان از جمله کشورهاي عربي باشد.

عثمر شوهفي (Osmar Chohfi)، رئيس ABCC گفت: مجمع جهاني تجارت حلال برزيل تنها مرکز حلال است که يک برنامه دوسالانه با هدف گرد آمدن فعالان اين صنعت دارد. امروز در برزيل، هيچ رويداد مهم ديگري با اين ابعاد بر حوزه حلال تمرکز ندارد. در اين مجمع فعالان اکوسيستم حلال، محققان و مشاوران تخصصي حضور خواهند داشت که با برندهاي بزرگ عرضه کننده بازار حلال در ارتباط هستند و از مسائل و نگراني‌ها و آنچه در اين بازار بهتر به نياز افراد پاسخ مي‌دهد، مطلع هستند. اکنون زمان مناسبي است که به آنها نزديک شويم و کمي بيشتر در مورد فرصت‌هاي موجود در بازار جهاني حلال بدانيم.

بازار جهاني حلال در حدود ۶۰ کشور جهان با جمعيتي در حدود ۱،۹۷ ميليارد نفر و گردش مالي اقتصادي ۵.۷ تريليون دلار در سال همچنان در حال رشد است.

منبع: ايکنا

انتهاي پيام

دسته بندی ها
اخبار و رویداد ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.