به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل- اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل به منظور تشکر و قدردانی و در راستای ارج نهادن به زحمات بی شائبه سفیرج.ا.ایران در برزیل آقای دکتر قریبی، ضیافتی را روز 14 دسامبر 2023 در محل دفتر اتاق در شهر سائوپائولو برگزار نمود.
در این مراسم علاوه بر اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک و نمایندگان سفارت ایران در برزیل ، نمایندگانی از سازمان توسعه تجارت ایران و تعدادی از بازرگانان و فعالان ایرانی مستقر در برزیل نیز حضور داشتند.
در ابتدای مراسم ، سید فخرالدین عامریان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل ضمن تشکر از حاضرین جهت شرکت در ضیافت که آنرا نشانه احترام و تقدیر از آقای دکتر قریبی می داند، در تشریح عملکرد مثبت ایشان بیان داشت با همت و تلاش های مجددانه و همچنین با توجه به تسلط کامل ایشان به مسائل اقتصادی و تعاملات تجاری فی مابین دو کشور ایران و برزیل در سال های اخیر ، تراز تجاری ایران رشد چشمگیری داشته است.
عامریان در ادامه گفت آقای دکتر قریبی در ابتدای استقرار خود در برزیل با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در اتاق مشترک خواستار ایجاد تعاملات نزدیکی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت بازرگانان ایرانی و برطرف نمودن مشکلات آنان برآمد.
به عقیده رئیس اتاق مشترک وجود افراد خبره و کارآمد همچون آقای دکتر قریبی در کشورهای هدف می تواند کمک شایانی به افزایش سطح تعاملات و فعالیت های تجاری و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران با آن کشورها داشته باشد و خواستار بهره گیری هرچه بیشتر از تخصص و تجربه این افراد از سوی بخش های مختلف بازرگانی و تجار ایرانی شد.
در ادامه هر یک از حاضرین به بیان مطالبی در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام

دسته بندی ها
اخبار و رویداد ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Câmara de Comércio, Indústrias, Minas e Agricultura Brasil-Irã CCIMABI
© 2023 Iran-Brazil Joint Chamber of Commerce. All Rights Reserved.